Seminar emas dan flyer TaufanEmas bakal muncul di pasaran


Salam semua,

Hari ini entry pendek.

Saya baru balik dari seminar emas oleh En. Syukor dan Pokli, sambutan amat menggalakkan. Sampai penuh ofis PublicGold dan kena buat 2 sesi. Sambil-sambil itu sempat juga berkongsi pengalaman dan informasi tentang emas dengan peserta dan bakal customer atau bakal 'rakan kongsi'.

Ramai yang berminat untuk jadi dealer, dan anda boleh hubungi saya dan terus-terang saya cakap, modal bulan ini adalah RM20,000. Jangan risau, bukan letak duit RM20 000 macam itu sahaja. Anda mesti membeli emas bernilai RM20,000 dalam satu pembelian untuk melayakkan anda menjadi dealer dan mendapat komisyen macam saya. Dapat emas + komisyen tu. Hubungi saya untuk lebih lanjut.

Antara kelebihan menjadi dealer rangkaian saya,

1. Komisyen anda sama seperti saya, saya tidak dapat apa-apa, tapi saya dapat rangkaian rakan kongsi. Mana tempat yang saya tidak dapat pergi untuk hantar emas, saya akan beri kepada anda terlebih dahulu. Contoh anda di Kuantan, terdapat customer di Kuantan, saya akan berikan berikan urusniaga emas kepada anda.

2. Segala pertanyaan, keraguan tentang emas, boleh bertanya kepada saya. Saya sedia berkongsi setakat mana yang saya tahu.

3. Cara urusniaga 'dealer partnership' di mana anda boleh mengambil stok di tempat saya jika anda kehabisan stok. (Perlukan cagaran atau tukar jenis emas lain.

4. Saya akan ajar anda cara menempah emas, cara mengambil emas di pejabat PG, cara pajak, perkara yang perlu berhati-hati, dan banyak lagi.

Bagi customer, anda boleh memulakan pembelian dari 1 dinar. Tiada caj atau kos tersembunyi. Anda beli emas, dapat emas. Boleh jual pada saya bila harga sudah naik.

Dan satu lagi, saya sudah menempah flyer untuk mempromosi blog saya. Untuk berjaya, mesti ada usahakan?? Ini flyer saya...(dengan hati gembira....akhirnya siap setelah mendesign sedikit demi sedikit)

Flyer TaufanEmas


Sampai sini saja hari ini. Saya ulang semula; "Hari ini entry pendek". Tiba-tiba tangan ini laju menaip dan hanya 30 minit sahaja diperlukan untuk entry ini.

Ya, hari ini entry pendek. (Kebiasaannya 2-3 jam untuk menyiapkan satu entry)

Mahu beli emas??? Hubungi saya!! Mahu jadi dealer PublicGold???? Hubungi saya!!

Hehehehe...

Sekian..... Jumpa lagi di entry akan datang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...