Pelaburan Perak??

Salam semua,

Mari kita lihat video tentang pelaburan perak oleh Pakcik Robert Kiyosaki.



Baru-baru ini pelaburan perak menjadi sebutan berikutan harga perak yang naik mendadak melampaui kenaikan emas itu sendiri. Jika ramai mengatakan simpan emas boleh untung sehingga 20% setahun, perak pula dengan cemerlang harga meningkat sehingga 100%.

Kenaikan harga perak dalam masa 5 tahun

Sebenarnya memang banyak faktor yang mempengaruhi kenaikan harga perak ini. Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut, silalah hadiri seminar perak anjuran PublicGold ini. Saya yakin anda akan berpuas hati dengan penerangan dalam seminar ini.

Nanti InsyaAllah saya ulas lebih panjang lagi tentang pelaburan perak ini. Bagi yang teragak-agak untuk memulakan membeli jongkong perak, mulakanlah membeli 250g perak atau pun paling murah sekali dirham kelantan. Rasailah 'aura' kenaikan perak ini. Ternyata berbeza dengan emas, tetapi kenaikannya sangat berbaloi.

Oh ya, mana yang berminat untuk menghadiri seminar emas atau perak anjuran Public Gold, anda boleh rujuk link di bawah.

SEMINAR EMAS

Semalam saya telah menghadiri seminar emas percuma oleh pokli, dan sedikit ilmu telah dikongsi oleh Pelabur Jutawan. Beliau berkongsi tentang bagaimana memanipulasi emas tanpa perlu sibuk menjual emas kepada orang lain. Sedikit idea yang diberikan cukup menarik dan saya rasa berbaloi untuk menghadiri seminar oleh Pelabur Jutawan ini.

Kepada dealer-dealer Public Gold dan sesiapa yang mahu mengetahui teknik-teknik tentang manipulasi emas silalah hadiri seminar beliau pada 24 April ini di Hotel Putra. Ini bukan seminar percuma ya, bayaran RM168 seorang dikenakan untuk seminar selama satu hari.



Flyer Seminar pada 24 April

Saya mempromosi bukan kerana saya dapat apa-apa komisyen dari Pelabur Jutawan atau Pokli, ini adalah kerana saya berasa seminar ini adalah seminar yang berkualiti dan berbaloi untuk dihadiri.

Bagi yang mempunyai stok emas yang banyak tapi tidak tahu teknik-teknik memanipulasi emas, seminar ini untuk anda. Dan mana-mana dealer yang rasa 'stuck' dengan pelaburan emas ini, bayarlah sedikit untuk mendapat ilmu dari seminar ini.

PAJAK-EMAS-PAJAK-EMAS CERITA LAIN YA.

Saya pun belum hadiri lagi seminar ini, InsyaAllah saya cuba hadiri 24 April ini.

Bagi yang berminat dengan jongkong perak, ada 250g, 500g dan 1kg Public Silver.


Baiklah, kita sambung lagi lain kali.

Sekian, wassalam.

Nota kaki : Jangan ragu-ragu beli silver, tutup mata beli je!! Jika emas anda boleh tutup mata dan beli, begitulah dengan silver!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...