Ebook Pelaburan Silver oleh Ikram Adi

Salam semua,

Berikutan harga emas dan perak yang jatuh tergolek sejak 2 minggu lepas, ramai yang mengambil kesempatan menambah stok, dan tidak ketinggalan juga menggunakan teknik tukar ganda emas - perak. Saya pula menambah teknik baru, di mana masih lagi dalam percubaan.

Mungkin ada yang tidak perasan atau buat-buat tak perasan, saya ada menambah banner "Pelaburan Silver" di laman web saya.


Ebook pelaburan silver oleh Ikram Adi ini sangat sesuai bagi sesiapa yang masih baru dan juga mahu mendalami pelaburan perak di Malaysia. Ebook ini berharga RM80 dan bagi pakej Maximus (Ebook + video) pula berharga RM150. Tapi membeli ebook sahaja sudah cukup memadai.

Bagi saya ebook ini lebih bernilai dari RM80 yang ditawarkan, di mana terdapat ebook bonus "Teknik Tukar Ganda Silver". Teknik ini membolehkan kita menggunakan stok yang ada untuk menambahkan lagi stok emas/perak anda. Ya tanpa guna cara pajak emas.

Cerita panjang tak guna, jom labur (@ lebur??) duit sikit untuk belajar pelaburan perak ini.

Jika pelaburan emas adalah Ebook dari Syukor Hasyim (jutawanemas.com), maka pelaburan perak adalah Ebook dari Ikram Adi. Beli 2 ebook ini, anda tahu pelaburan emas dan perak dengan cara yang singkat.

Ok, jumpa lagi!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...