harga emas naik dan turun!!!

salam semua!!!

Kadang-kadang ramai orang tertanya-tanya,"bila emas akan turun @ naik?"
kalau tanya aku, aku akan jawap "harga emas memang akan naik dan turun, biasanya bergantung pada keadaan ekonomi, samalah macam matawang kita.

Bagi para investor emas macam aku, tak kisahlah samaada naik atau turun, bila ada duit lebih, beli emas terus. Satu sebab utama ialah bila duit dah ditukar kepada emas, semakin malas untuk kita tukar balik kepada duit semula. Ini secara tak langsung dapat memelihara kewangan kita untuk masa depan. Sejak aku berjinak-jinak dengan emas sejak 3 bulan lepas, kiranya dapatlah "paksa diri" untuk menyimpan duit @ emas berbanding tahun lepas.

Target aku ialah simpanan emas ini aku boleh buat untuk deposit rumah nanti. Aku rasa target ini boleh tercapai Insyaallah........

So,jumpa lagi di lain waktu!!!

p/s : sesiapa berminat membeli emas PublicGold atau PublicDinar, bolehlah contact aku.

*terdapat dalam bentuk 20g, 50g, 100g. harga boleh rujuk laman web di atas.

2 comments:

  1. Sememangnya harga emas ada naik dan turun. Jadi eloklah sekiranya belajar bagaimana pattern turun naik emas supaya tidak membeli pada harga yg mahal atau jual pada harga yg rendah. Boleh rujuk blog sini untuk maklumat lanjut http://ideabusiness-fadil.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Betul tu. Jadi belajar naik turun emas ni, memang terbaik. bak kata TaufanEmas; "KITA TIDAK TAHU BILA HARGA EMAS AKAN TURUN, TAPI BILA HARGA EMAS SUDAH TURUN ITULAH WAKTU TERBAIK KAMI MEMBELI EMAS."

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...