PublicGold VS Skim pelaburan emas + kedai emas

Ramai orang takut tertipu dengan syarikat-syarikat yang berkaitan dengan emas. Kebanyakan syarikat penipu menawarkan skim pelaburan emas di mana mereka akan menjual emas dengan harga yang tinggi dan akan dijanjikan pulangan setiap bulan.

PublicGold di Penang

Syarikat PublicGold tidak MENJANJIKAN keuntungan dari emas ini. Untuk maklumat, PublicGold adalah syarikat yang mempunyai kilang di Penang dan HANYA MENJUAL dan MEMBELI emas sahaja. Naik atau turun harga emas adalah bergantung pada analisis anda tentang emas. Jika naik anda jual anda untung, jika turun anda jual anda rugi. Teori yang paling mudah untuk diterima.

Sebelum menceburkan diri dalam emas, adalah digalakkan untuk anda membuat analisis sendiri tentang emas, mencari maklumat di Internet, mengapa kami menyarankan menyimpan emas fizikal, kisah harga emas di kedai emas tidak mengikuti harga semasa dan banyak lagi. Saya memerlukan 2-3 minggu untuk membuat kajian tentang emas dan yakin tentang emas fizikal. Kemudian anda akan menyedari kelemahan wang kertas (wang fiat) dan mengapa berlakunya inflasi.

Jika anda khuatir emas yang anda beli dari PublicGold adalah palsu, cuba uji ketulenan emas di Ar-Rahnu. Kebanyakan emas yang dibeli oleh pelanggan @ dealer bukannya disimpan sahaja, tetapi emas mereka dimanipulasi melalui Ar-rahnu. Andai kata terdapat sekeping PublicDinar palsu sahaja sudah cukup untuk meranapkan PublicGold.

Alat terbaik untuk menguji ketulenan emas - terdapat di cawangan Ar-Rahnu
(harga dalam RM7000)


Bezanya PublicGold ini jika anda perasan, PublicGold mempromosi produknya bukan macam main "sorok-sorok", jual selepas itu hilang, dan mereka meletakkan muka mereka sebagai tanda mereka serius dalam jualbeli emas ini. Malah dealer PublicGold dengan berani meletakkan gambar mereka menunjukkan ini bukan bisnes main-main. Cuma alamat rumah masing-masing dirahsiakan bagi tujuan keselamatan.

Louis Ng - Pengerusi PublicGold

Akhir sekali, sila lihat PublicGold di akhbar dan media.

PublicGold di akhbar



Pengerusi PublicGold di TV1



PublicGold dalam Wow AC (AC SEMPOI)?


Sudah yakin dengan PublicGold??
Hubungi saya untuk membeli emas!!!
Ingat, BELI EMAS DAPAT EMAS!!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...