Hari ini gambar sahaja.....

Assalamualaikum semua....

Hari ini saya hanya nak tunjuk gambar sahaja. Gambar ini sekitar seminar dealer pada 31 Julai 2010. Saya berpeluang bergambar bersama Mr. Louis Ng, Chairman PublicGold. Peluang yang sangat jarang ada.

Ada beberapa juga gambar stok emas saya - sesi bermain-main dengan koleksi emas.

Nota : 7 keping 10 dinar adalah milik customer, saya tangkap sebelum hantar ke customer. Emas yang lain tu adalah koleksi saya.

Bersama Mr. Louis Ng, Chairman PublicGold


Penerimaan sijil seminar dealer baru PublicGold

PublicGold, PublicDinar, Kuwait Finance House gold (KFH)
Piramid emas

Pintu Gerbang emas

Dinar-dinar emas

Main tutup botol edisi emas
Nota kaki : Entry ini bukan untuk menunjuk-nunjuk, sengaja saya ingin berkongsi dengan pembaca blog ini. Stok emas saya hanyalah sekeping dua setiap jenis, kecuali 1 dinar sahaja banyak. Mari order emas dengan saya, 013-3600508.
oh ya, dengan rasa tak malunya saya menjemput pembaca sekalian menjadi follower saya sebagai tanda sokongan pada blog ini. (suka tengok follower ramai)
Berehat sebentar sebelum bersambung artikel lebih panjang....
Sekian...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...