Seminar Dinar di Kompleks Tabung Haji

Salam semua,

Kali ini pun entry pendek. Saya mahu promote seminar dinar besar-besaran buat tahun ini. Di sana nanti anda akan berjumpa dengan dealer-dealer emas dan pakar-pakar tentang pelaburan ini. Saya juga akan menghadiri seminar dinar ini.

Bagi anda yang berminat untuk mengetahui (saya salah seorang dari ini) lebih lanjut tentang pelaburan emas, adalah digalakkan untuk menghadiri seminar ini. Saya yakin seminar ini amat berbaloi dengan bayarannya.

Sila lihat gambar di bawah untuk speaker yang akan terlibat dalam seminar ini. Hebat kan?? Memang bukan calang-calang orangnya.

Bagi yang berminat untuk menghadiri seminar ini, bolehlah memberi nama penuh,no IC, no hp, email kepada saya. Selepas itu anda dikehendaki memasukkan bayaran ke akaun bank saya.

Tiket akan diberikan sebelum seminar bermula dan sarapan pagi dan tengahhari disediakan (harap bukan bihun goreng + sirap)

Saya sudah pun mendapatkan tiket seminar dan contohnya adalah seperti di bawah.


Bagaimana?? Jika anda berminat sila SMS maklumat anda kepada 013-3600508.

Nota kaki : Rebut peluang ini, fahami ilmu emas ini sebanyak yang mungkin!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...