Pertandingan "Teka jumlah harga emas" - Menangi Emas Fizikal


Salam dan selamat sejahtera!!!!

Kali ini saya mahu membuat pertandingan sempena jumlah visitor blog saya mencecah 5000.
Sila 'terangkan' mata anda kerana anda akan memasuki dimensi warna-warni selepas ini.

Hadiahnya adalah seperti berikut.

Kategori Blogger : Emas 1g Kuwait Finance House
Kategori Reader : Buku "Dinar Emas - Realiti semasa penggunaannya di Malaysia"


Caranya mudah, anda hanya perlu teka jumlah harga emas di atas.

HARGA TEKA EMAS PADA 8 JANUARI 2011
Jumlah harga : 10dinar x 9 keping + 1dinar x 8 keping + 50g sekeping + 1 gram KFH = RM____________

Rujuk harga di
3. Kuwait Finance House ----> Ruang Gold Price

*****TARIKH TUTUP/TAMAT : 1 JANUARI 2011******

Syarat-syarat penyertaan :

Kategori Blogger

1. Anda perlu jadi follower blog ini.

2. Sila copy gambar di atas dan iklankan pertandingan ini di blog/web anda. Masukkan sekali harga teka emas anda.

3. Masukkan link artikel ini di blog anda pada akhir artikel.

4. Taip "BLOG: " dan berikan jawapan anda dan link artikel anda di ruangan komen. Diingatkan bukan link blog anda tetapi link artikel yang anda buat di blog anda tentang pertandingan ini.

Contoh komen :
"BLOG : Taufan Emas, aku teka jumlah emas adalah berjumlah RM87364.53 tunaiiii... ini link saya www.taufanemashebatgilerwehbuatpertandingantakhengat.com/pertandingantaufanemas"

Kategori Reader

1. Anda perlu jadi follower blog ini.

2. Taip "READER :" dan berikan jawapan anda dan masukkan slogan di ruangan komen.
Slogan : Saya berminat tentang emas kerana ...............................................

Contoh komen :
"READER : Taufan Emas, saya teka emas semua-semua tu berjumlah 1 juta ringgit je tunaiiiii....; Saya berminat tentang emas kerana emas penting untuk buat cincin pertunangan saya dan perkahwinan anak-anak saya kelak."

3. * Hadiah diberikan pada nilai harga yang terdekat dan slogan yang kreatif.

Pertandingan ini terbuka kepada semua di seluruh dunia!!!!!!!

Mana-mana yang tak menepati syarat-syarat di atas akan direject serta-merta.

Penghantaran melalui EMS atau PosLaju. Sila berikan saya masa untuk menguruskan penghantaran.

OK, selamat mencuba!!! (seronok buat pertandingan ni.....hehehehe......)

Info Tambahan : Pemenang diberikan pada jawapan harga paling tepat atau hampir. Jika jawapan sama maka hadiah diberikan pada peserta yang komen lebih awal. (untuk mengelakkan penipuan.) .Jadi baik beri jawapan berlainan kalau tengok orang lain dah bagi harga sama yang kita nak.

1 comment:

  1. "BLOG : Taufan Emas, Saya teka jumlah emas adalah berjumlah RM73680.43 tunaiiii... ini link saya http://sangatsenyap.blogspot.com/2010/12/pertandingan-teka-jumlah-harga-emas.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...