Add saya di Facebook!!

Salam semua pembaca sekalian,

Di sini saya ingin menjemput anda "Add" saya di Facebook, di mana perhubungan menjadi semakin mudah dan ringkas.

Laman profile saya adalah wwww.facebook.com/taufanemas. Melalui Facebook ini memudahkan saya untuk menjawap soalan melalui 'message' ataupun ruangan 'chat'.

Melalui laman Facebook saya juga, anda boleh menemui lebih 300 dealer-dealer emas dari pelbagai lapisan. Ada dealer PublicGold, GCP, Bunga Raya, Gempur Emas dan banyak lagi.

Saya tidak melihat sebagai persaingan kerana setiap produk emas ada pro dan kontra yang tersendiri, malah saya mendapat banyak ilmu dari dealer-dealer emas ini. Terbaru saya berjumpa dengan Quezzo Corp, yang saya anggap sebagai 'saintis emas'. Beliau bukan menerangkan bagaimana nak cari customer @ menjana keuntungan, tetapi beliau bercerita tentang struktur-struktur emas,alat-alat mengesan ketulenan emas, perak dan banyak lagi.

Apapun, beliau adalah lelaki misteri dalam dunia emas, tiada gambar sebenar di internet, hanyalah bayangan sebelah mata bersama spek mata hitam. Datang dan pergi bak angin lalu membelah awan...

Eh..eh... melalut pulak, anyway, dengan rasa rendah dirinya saya menjemput anda add saya di Facebook. InsyaAllah boleh kita berkenal-kenalan. (nota:saya dah kahwin,sesi berkenalan untuk emas sahaja ya, lain tak dibenarkan...hehehe...)

Ok, Jumpa lagi. InsyaAllah artikel selepas ini lebih berilmiah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...