Bagi yang kurang yakin dengan PublicGold...

Salam semua,

Hehe...post kedua dalam hari yang sama.

"Kau jual emas betul ke ni, kalau kau tipu habis la duit aku...." Kata-kata ini pernah dikatakan oleh seorang rakan saya yang pada pendapat saya "berpendapat negatif" dan tidak mahu melihat fakta atau kebenaran.

Pada bulan Februari 2010 saya telah memulakan langkah membeli 20g emas PublicGold. Atas saranan keluarga yang takut saya tertipu, saya telah mencuba ketulenan emas di Hafiz Jewel di Jalan Reko, Kajang. Di situlah kali pertama saya melihat ujian asid dilakukan. Hasilnya adalah emas 24K, seperti yang tertera di sijil. Kini emas itu disemadikan di Ar-Rahnu Agrobank cawangan Kajang, hanya di belakang kedai Hafiz Jewel.

Bagi saya, anda perlu memulakan langkah sendiri untuk melihat benar atau tidak sesuatu pelaburan @ produk. Saya cerita berbuih-buih pun tak guna jika anda tidak yakin dan tidak membuat sesuatu. Atas dasar inilah saya hanya membuat temujanji bagi yang betul-betul berminat sahaja tentang emas supaya masa yang saya luangkan betul-betul berbaloi. Beli atau tidak itu tidak penting, hanya minat dan serius tentang emas sahaja sudah cukup.

Bagi yang masih ragu-ragu, video ini untuk anda. Apapun, pilihan masih di tangan anda.



Hehehe...blog saya ni dah jadi blog harian tentang emas la ye. Biasalah, saya bosan sikit kalau cerita tentang kenaikan emas ni. Banyak blog lain ada cerita. Kita cerita santai-santai sikit baru best...

Ok, sampai sinilah dulu. Terima kasih kepada silent reader (anda kantoi di Feedit) kerana melawati blog ini. Sokongan anda amat saya hargai.... Terima kasih sekali lagi...

1 comment:

  1. betul tu bro,saya tak kisah kalau org bertanya dan serius nak tau pasal emas,walaupon tak beli.tp yg suku mempeleceh nie lah yg kita sabar sikit.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...